دوره آموزش کیک فوندانت

یکی از بهترین دوره های شیرینی پزی بی شک دوره آموزش کیک فوندانت فنی حرفه ای است.

کیک فوندانت که به نام آیسینگ فوندانت نیز معروف است، یک پوشش خمیری نرم و خوراکی در صنعت شیرینی و کیک است که طی سالیان گذشته متقاضیان بسیار زیادی داشته است. افراد زیادی نیز دوست دارند که این مهارت را کسب کنند. یکی از راه‌های کسب این مهارت، گذراندن دوره‌ای با عنوان آموزش پخت کیک فوندانت در مراکز و مؤسسات معتبر است.

هنرجویان و علاقمندان به رشته تهیه و آماده سازی کیک پس از گذراندن تمامی سرفصل‌های آموزشی این دوره، مدرک فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند. این دوره دارای اساتید متخصص و مجربی است که با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن، طرز پخت کیک اسفنجی و کار با فوندانت را به کارآموزان آموزش می‌دهند.

در کلاس آموزش کیک فوندانت در آموزشگاه فنی برق، هنرجویان علاوه بر فیلینگ‌گذاری، درست کردن خمیر و در نهایت مقاوم‌سازی آن را می‌آموزند تا ماندگاری آن به حداکثر برسد. در این دوره هنرجویان به صورت عملی طرز تهیه خمیر فوندانت و تزیین این کیک‌ها را با راهنمایی تخصصی اساتید فرا می‌گیرند و مهارت بالایی کسب می‌کنند.

برای ثبت نام در این کلاس شما به هیچ دانش خاصی نیاز ندارید و صفر تا صد کار را در این دوره فرا خواهید گرفت.

این دوره مناسب علاقمندان به رشته کیک پزی، افراد شاغل در شیرینی پزی‌ها و افرادی که قصد راه اندازی کسب و کارهای خانگی پر سود دارند، می باشد.

برای فعالیت در این حرفه جنسیت مطرح نیست و هم آقایان و هم بانوان می توانند در این کلاس شرکت نمایند.

معرفی دوره دوره کیک فوندانت

اطلاعات دوره دوره کیک فوندانت

نام دوره آموزش دوره کیک فوندانت شهریه دوره 6,000,000 تومان مدت دوره 1 هفته زمان دوره 15 ساعت
زمان شروع دوره تماس بگیرید مدرک فنی و حرفه ای دارد نام مدرس صمدلو نوع آموزش تئوری عملی
ظرفیت دوره 6 خوابگاه دارد جنسیت مرد و زن امکان حضور اتباع دارد
پایان خدمت نیاز نیست پیش نیاز ندارد حداقل سن 14 سال محل برگزاری تهران، انقلاب، شعبه 1 فنی برق

مزایای آموزشگاه دوره کیک فوندانت

خوابگاه هنرجویان

پشتیبانی نامحدود

بازآموزی رایگان

کاملا عملی

مدرک معتبر

بازگشت وجه

توضیح دوره
آموزش دوره کیک فوندانت نام دوره
8,600,000 تومان : شهریه دوره کیک فوندانت
6,000,000 تومان : شهریه دوره کیک فوندانت با تخفیف
عملی : نوع دوره

هزینه کلاس دوره کیک فوندانت

مطابق سرفصل های فنی و حرفه ای
ویژه بازار کار

سرفصل های دوره دوره کیک فوندانت

  • نحوه کار با ابزار مناسب کیک پزی
  • نحوه کار با ماسوره
  • نحوه پر کردن کیک
  • روش زیرسازی ساده و حرفه‌ای
  • نحوه ساخت عروسک‌های فوندانت
  • طرز تهیه خمیر مارزیپان
  • طرز تهیه انواع کرم کره‌ای (butter cream)
نمایش تمام سرفصل ها
  • طرز تهیه کیک اسفنجی و کیک ساده
  • نحوه برش صحیح و دقیق کیک
  • طرز کشیدن گاناش به صورت حرفه‌ای
  • طرز تزیین کیک
  • طرز تهیه خمیر گام پیست
  • طرز تهیه خمیر فوندانت
نمایش تمام سرفصل ها

آشنایی با کلاس دوره کیک فوندانت

کلاس تئوری دوره کیک فوندانت

کلاس عملی دوره کیک فوندانت

کارگاه دوره دوره کیک فوندانت

فرم پیش ثبت نام


نظرات کارآموزان کلاسدوره کیک فوندانت

سوالات عمومی


دوره کیک فوندانت فنی حرفه ای برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره برای کسانی که علاقه مند به پخت و تزیین کیک با فوندانت هستند، مناسب است. این دوره می تواند برای افراد مبتدی تا پیشرفته مفید باشد.

پیش نیاز های دوره کیک فوندانت فنی حرفه ای چیست؟

هیچ پیش نیاز خاصی برای این دوره وجود ندارد. با این حال، داشتن آشنایی اولیه با پخت کیک و شیرینی پزی می تواند مفید باشد.

در دوره کیک فوندانت فنی حرفه ای چه چیزی یاد می‌گیریم؟

در این دوره، شما با انواع فوندانت، نحوه کار با فوندانت، تزیین کیک با فوندانت، و تکنیک های مختلف فوندانت کشی آشنا خواهید شد. همچنین شما یاد می گیرید که چگونه کیک های فوندانتی زیبا و خوشمزه را برای هر مناسبت بسازید.

سوالات تخصصی


مدرک دوره کیک فوندانت فنی حرفه ای چه کاربردی دارد؟

مدرک این دوره معتبر و قابل ترجمه است و می تواند برای شما در پیدا کردن شغل در قنادی ها و یا برای راه اندازی کسب و کار خودتان مفید باشد.

دوره کیک فوندانت فنی حرفه ای چقدر طول می کشد؟

مدت زمان این دوره نیز بسته به موسسه آموزشی ارائه دهنده آن متفاوت است. با این حال، به طور کلی، این دوره بین 20 تا 40 ساعت طول می کشد.

آموزشگاه کیک فوندانت فنی برق در تهران

با شرکت در دوره آموزشی کیک فوندانت در آموزشگاه فنی برق که زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای فعالیت می‌کند، علاوه بر کسب مهارت‌های مورد نیاز در این زمینه، می‌توانید فرصت‌های شغلی زیادی را به دست ‌آورید و درآمد بالایی کسب کنید. کیک فوندانت در دسته کیک‌های پرفروش قرار می‌گیرد که طرفداران زیادی دارد و در مهمانی‌ها و مراسم‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پس از اتمام این دوره، هنرجویان با در اختیار داشتن ابزار و مواد لازم، می‌توانند کیک‌های مختلف را در طعم‌ها و اشکال مختلف تهیه و تزیین کنند. این دوره به صورت پروژه محور و عملی برگزار می‌شود و در دوره کارآموز، صفر تا صد کیک فوندانت را یاد می‌گیرد. پس از اتمام دوره، یافتن شغل برای کارآموز کار سختی نیست و می‌توانند برای ورود به بازار کار اطمینان خاطر داشته باشند.

دوره تهیه کیک فوندانت

دوره آموزش کیک فوندانت در آموزشگاه فنی برق طرز پخت کیک فوندانت را به کارآموز آموزش می‌دهد که بافت و طعم منحصر به فردی دارد و همچنین ماندگاری بالایی دارد. با توجه به کاربردی بودن آموزش کیک فوندانت در این آموزشگاه، کارآموز مهارت‌های لازم را در پخت، تزیین و نگهداری کیک فوندانت کسب می‌کند.

سایر مهارت‌هایی که کارآموز با گذراندن این دوره کسب می‌کند عبارتند از:

  • طرز تهیه فوندانت به ساده‌ترین روش
  • طرز پخت کیک اسفنجی
  • آشنایی با تجهیزات کار
  • نحوه فیلینگ‌گذاری درست و دقیق
  • دستور العمل‌های درست برای پخت کیک فوندانت

با توجه به اینکه آموزشگاه فنی برق زیر نظر سازمان فنی حرفه‌ای فعالیت می‌کند، پس از اتمام دوره، کارآموزان می‌توانند گواهینامه دوره آموزشی فوندانت کیک را اخذ و وارد بازار کار پر رونق این رشته شوند.

تمامی این مباحث به صورت کاملاً موضوعی و پروژه محور تدریس می‌شود و هنرجویان می‌توانند با پخت و تزیین کیک فوندانت به صورت فردی و گروهی و کاملا عملی آشنا شوند.

مدرسین دوره آموزش کیک فوندانت

اساتیدی که به توضیح مباحث آموزش کیک فوندانت درآموزشگاه فنی برق می‌پردازند، شامل قنادان حرفه‌ای و ماهری هستند که سال‌ها در زمینه کیک‌سازی سابقه داشته و در شیرینی پزی‌های موفق کار کرده‌اند. هدف این اساتید انتقال تجربیات ارزشمند خود به علاقمندان به این رشته می‌باشد.

مدرسین دوره آموزشی کیک فوندانت در فنی برق، علاوه بر آشنایی با اصول این حوزه، می‌توانند راهنمایی و تجربیات خود را در زمینه بازار کار و درآمد کیک فوندانت و راه‌اندازی یک کسب و کار موفق به دانشجویان ارائه دهند.

مدت زمان دوره آموزش کیک فوندانت

علاوه بر پخت کیک فوندانت، مهیا کردن مواد اولیه و اندازه‌گیری آن‌ها یک مهارت هنرمندانه است که کاربرد‌های زیادی دارد. با گذراندن دوره آموزش تخصصی صفر تا صد کیک فوندانت می‌توانید خلاقیت خود را در محل کار به کار گرفته و نه تنها با تهیه کیک‌های بسیار زیبا و خوشمزه کسب درآمد کنید، بلکه از یک شب فراموش نشدنی در کنار خانواده و دوستان خود لذت ببرید. مدت دوره آموزش تخصصی کیک فوندانت در آموزشگاه فنی برق … روز می‌باشد.

مزایا و ویژگی‌های دوره کیک فوندانت

پخت کیک با فوندانت که یکی از شاخه‌های شیرینی پزی است، علاوه بر دانش تخصصی، به مهارت بالا، هنر و خلاقیت نیز نیاز دارد. شیرینی‌پزی که از ویژگی‌ها و نکات مرتبط با این کار آگاه باشد می‌تواند بهترین و زیباترین کیک را تزئین کرده و به مشتری عرضه کند.

با توجه به افزایش گردشگری و جشن‌ها و مهمانی‌های مختلف، تقاضا برای خرید انواع شیرینی از جمله فوندانت افزایش یافته است. با پشت سر گذاشتن دوره ساخت کیک فوندانت می‌توانید درآمد بسیار خوبی داشته باشید.

پخت کیک کاری است که می‌توان آن را در خانه انجام داد. بنابراین، بانوانی که می‌خواهند مستقل باشند و کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند با گذراندن این دوره فرصت‌های شغلی خوبی خواهند داشت.

دوره حضوری کیک فوندانت در آموزشگاه فنی برق به صورت جامع و مطابق با استاندارد‌های جهانی انجام می‌شود. در پایان دوره، کارآموز گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کند که امکان ادامه کار در این زمینه را در خارج از کشور به او می‌دهد که از دیگر مزایای دوره آموزش کیک فوندانت به شمار می‌رود.

مدرک فنی حرفه‌ای دوره کیک فوندانت

در دوره آموزشی کیک فوندانت هنرجویان مباحث این حوزه را از ابتدایی‌ترین نکات گرفته تا تزیین و طراحی کیک را فرا می‌گیرند و به آن‌ها مسلط می‌شوند. علاوه بر این، ابزار‌ها و تجهیزات مورد نیاز ویژه این حوزه به شرکت‌کنندگان نشان داده خواهد شد و اصول کار آن‌ها توضیح داده خواهد شد.

پس از اتمام دوره، هنرجویان باید با توجه به سرفصل‌های آموزش داده شده، به تمامی اصول و فنون مربوط به پخت کیک فوندانت تسلط داشته باشند. دانش‌آموزان پس از قبولی در آزمون گواهینامه فنی حرفه‌ای دریافت می‌کنند.

در این دوره، آموزش‌های لازم برای ورود به بازار کار و ارائه مواد و تجهیزات با کیفیت، روش‌های بازاریابی و فروش محصولات و بسیاری از موضوعات مرتبط با دنیای کسب و کار را قرار داده‌ایم تا کسانی که مایل هستند، بتوانند از آن‌ها استفاده کنند و در مورد بازار کار و مسیر‌های شغلی سردرگم نشده و در نهایت بهترین رویکرد را انتخاب نمایند.

خوابگاه برای هنرجویان دوره آموزش کیک فوندانت

اگر در تهران زندگی نمی‌کنید، لازم نیست نگران شرکت در کلاس حرفه‌ای فوندانت کیک باشید. آموزشگاه فنی برق به هنرجویان خود خوابگاه‌های مجهز و بسیار مدرن ارائه می‌دهد. افرادی که مایل به شرکت در دوره هستند می‌توانند با قیمت‌های بسیار مناسب در این خوابگاه‌ها اقامت کنند و دوره را بدون دردسر به پایان برسانند. این آموزشگاه مفتخر است پذیرای هنرجویان بسیاری از جنوب، شمال، شرق و غرب کشورمان بوده و سهم کوچکی در جذب این عزیزان به عرصه کار دارد.

هزینه و شهریه دوره آموزش کیک فوندانت

دوره‌های آموزش حرفه‌ای کیک فوندانت صفر تا صد به صورت عمومی یا خصوصی برگزار می‌شود. زمان و تاریخ افتتاحیه متعاقباً اعلام خواهد شد. هزینه دوره آموزش کیک فوندانت به شکل دولتی قطعاً کمتر از دوره‌های خصوصی خواهد بود. کلاس‌های خصوصی با حضور یک کارآموز برگزار می‌شود. با این حال، چندین دانش‌آموز در دوره‌های عمومی شرکت می‌کنند.

عمومی بودن دوره تخصصی کیک فوندانت به شما کمک می‌کند با دانش‌آموزان بیشتری تعامل داشته باشید. البته قیمت مقرون به صرفه از دیگر مزایای برگزاری دوره‌ها به صورت عمومی است. با این حال، اگر می‌خواهید این مرحله را به صورت هدفمندتر و متمرکز‌تری به پایان برسانید، بهتر است کلاس‌های خصوصی را انتخاب کنید.

در نهایت باید بگوییم که محتوای هر دو دوره یکسان است و فرقی نمی‌کند که بخواهید در دوره عمومی شرکت کنید یا خصوصی. سخت‌کوشی و عزم شما عوامل مهمی در میزان یادگیری و کسب درآمد شما با این مهارت است.

بازار کار کیک فوندانت چگونه است؟

بازار مشاغل و درآمد در بخش کیک فوندانت در حال رشد است. با افزایش تقاضا برای انواع کیک و شیرینی‌های خانگی در مهمانی‌ها و مجالس، فرصت‌های شغلی زیادی در این زمینه پدید آمده است.

درآمد شیرینی پز‌ها و قنادی‌ها به مهارت، تجربه و شهرت آن‌ها بستگی دارد. قنادی‌های ماهر و با تجربه سه تا پنج برابر یک کارگر متوسط حقوق می‌گیرند. مطمئناً فردی که مغازه شیرینی فروشی یا دسر فروشی دارد درآمد بیشتری خواهد داشت. یکی از عوامل مؤثر در افزایش سود در کیک پزان، تأمین نیاز مشتریان از طریق قیمت منصفانه، کیفیت بالا و تحویل به موقع سفارشات می‌باشد.

سرمایه لازم جهت شروع کار کیک فوندانت

هنگام راه‌اندازی یک کسب و کار، بودجه شما یکی از عواملی است که باید در نظر بگیرید. طبق آمار برای راه‌اندازی شیرینی فروشی سرمایه‌ای برابر ۴۰ تا ۵۰ میلیون برآورد شده است.

البته این عدد تقریبی است. واقعیت این است که راه‌اندازی کسب و کار پخت کیک فوندانت به عواملی مانند هزینه خرید یا رهن یک کسب و کار، هزینه خرید مواد و تجهیزات و هزینه‌های حقوق کارگرانتان بستگی دارد.

همچنین، برای خرید ابزار‌هایی مانند وردنه، قالب کیک مناسب، پایه چرخان، ماسوره، کاغذ روغنی، ابزار مناسب فوندانت، کاتر کوکی، پالت، الک، کاردک و غیره باید بودجه ‌ای را در نظر گرفت.

چرا آموزشگاه فنی برق را جهت شرکت در دوره آموزش کیک فوندانت انتخاب کنیم؟

انتخاب مؤسسه برای شرکت در دوره کیک فوندانت یکی از مهم‌ترین اصولی است که به شما کمک می‌کند به عنوان کارآموز در رشته مورد نظر خود مهارت و تجربه بیشتری کسب کنید. این مهارت‌ها در محیطی مجهز به تجهیزات مدرن و به صورت عملی ارائه می‌شود و به هنرجویان این فرصت را می‌دهد تا مهارت‌ها و اصول مربوطه دوره آموزش حرفه‌ای کیک فوندانت را به صورت عملی تمرین کنند.

در پاسخ به این سؤال که چرا بهتر است آموزشگاه فنی برق را برای دوره آموزشی کیک فوندانت انتخاب کنید، باید بگوییم که اساتید پس از یادآوری فنون لازم به دانشجویان این فرصت را دادند تا این تکنیک‌ها را عملی کنند. در عوض، آن‌ها فرصت‌هایی را برای کار پروژه محور ارائه می‌دهند. در این صورت دانشجویان می‌توانند با راهنمایی اساتید در مورد تهیه فوندانت یا پخت کیک اسفنجی سؤالاتی را مطرح کنند و اساتید با حوصله به سؤالات دانشجویان پاسخ خواهند داد.

تفاوت دیگر فنی برق با سایر آموزشگاه‌هایی که کلاس آموزش کیک فوندانت را ارائه می‌دهند این است که اساتید این دوره سعی می‌کنند کارآموزان را در زمینه مورد نیاز متخصص کنند.

در آموزشگاه فنی برق، ابزار‌های مختلفی در رابطه با آموزش کیک فوندانت در اختیار هنرجویان قرار می‌گیرد تا با کار و فواید آن آشنا شوند. برای گذراندن دوره حضوری فوندانت کیک نیازی به شرایط خاص یا مدرک خاصی نیست. خانم‌ها و آقایان علاقه‌مند در هر سنی می‌توانند برای آموزش کیک فوندانت ثبت نام کنند.

در آموزشگاه فنی برق، مجرب‌ترین و بهترین مواد و تجهیزات در نظر گرفته شده است تا هنرجویان در زمینه پخت کیک فوندانت تخصص و مهارت کافی را کسب کنند. به علاوه، قیمت آموزش پیشرفته کیک فوندانت تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای تعیین شده و کاملا منصفانه است.

ثبت نام کلاس کیک فوندانت فنی حرفه ای

پخت کیک فوندانت یکی از مشاغل پرطرفدار این روز‌ها است. برای هر مناسبتی مشتریان می‌توانند تم یا تصویر مورد نظر خود را به صورت فوندانت روی کیک طراحی کنند و این نوع کیک را برای هر مراسم یا جشنی تزیین کنند.

گذراندن دوره آموزش حرفه ای کیک فوندانت برای آن دسته از افراد مناسب است که هیچ دانشی از پخت کیک ندارند. علاوه بر این، افرادی که صاحب کسب و کار هستند می‌توانند برای ارتقای دانش خود در این دوره‌ها شرکت کنند.

اگر نکات و شرایط ذکر شده در این مقاله را بررسی کنید، قطعاً به این نتیجه خواهید رسید که آموزشگاه فنی برق به عنوان یکی از برترین و بهترین آموزشگاه کیک فوندانت در تهران شناخته شده است. از طریق راه‌های ارتباطی می‌توانید در این دوره ثبت نام کنید. بعد از اتمام آموزش کیک فوندانت، با طرز تهیه و تزیین کیک فوندانت آشنا شده و می‌توانید به راحتی وارد بازار کار شوید. در نهایت آموزش کیک فوندانت را تکمیل کرده و مدرک دوره آموزش کیک فوندانت دریافت می‌کنید.

قبل از ثبت نام می‌توانید با همکاران ما در آموزشگاه فنی برق مشورت کنید. همکاران ما در مورد هزینه‌ها و تاریخ شروع دوره آموزش کیک فوندانت با مدرک فنی حرفه ای پاسخگوی سؤالات شما خواهند بود.

نمایش همه

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

شهریه دوره: 8,600,00030 % تومان

شهریه با تخفیف: 6,000,000 تومان